Östersundsbostäder...

För bra längesen så fick jag en lapp i brevlådan där det stog att dom skulle ta bort allt som stog i trapphuset idag.
Jag har ju, självklart, skjute på de där in i de sista. (Mys snowracer har stått i trapphuset) gick ut imorse vid halv 8 å skulle plocka bort den. Då va den borta! Fan.. började dom här eller bara för att dom visste att den va där?! =p
Ringde bovärden iaf som kom å gav tillbaka den till mig. De va snällt. =D

Sitter å funderar ut lite namn till bebisen. JAG har redan bestämt att han ska heta Milton om det är en pojke. That´s it.
Men Jocke är inte lika övertygad. Än ;). Han SKA heta Milton, iaf i mellannamn om det är en han.
Har några andra förslag också, men inget av dom passar lika bra med My. Men jag måste ju komma på några förslag om Jocke verkligen TOTALVÄGRAR att han heter Milton om de är en han. =p
Å dom förslagen är:
Hugo, Felix, Max, Adrian, Filip, Leo, Hampus & Zeke. 1000 kr på att Jocke röstar på Zeke! Haha.


Är det en flicka är det svårare. Då har jag bara 2 namn. Å dom är Nela och Leia.


Men ni måste ju hålla med. My & Milton passar ju väldans bra ihop. =D
Har ni fler förslag så kom med dom! =D


 


Kommentarer
Postat av: Sara

My o Leia skulle va jättefint också!! Milton är ju en favorit redan i mina ögon, så det i pojkväg röstar jag på! :)

2009-05-25 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0