Min dator

Idag ringde dom. Min dator är hemma igen.
Nu känner jag mig inte handikappad längre.
Det är rätt frustrerande att inte ha nån dator när man är van.
Man har ju inte en blekaste aning om va de e på tv, vet inte va som händer i världen eller nåt!
Men nu är ordningen återställd.

Idag har jag städat. Så det ska va fint när vi kommer hem igen på söndag.
Kändes ju jävligt tacksamt å städa inne på toa...
Skurade golvet, toan, badkaret å ja, gjorde jättefint. Bytte i Klas låda också.
Sen skulle jag och My duscha. Då gick Klas på lådan... Å sket. Så han skrapa ur massa sand på golvet. Sen när han gick ur lådan så hade han skit på ena tassen, så det blev skitavtryck på halva golvet. Han hoppade upp på toan så det blev avtryck där. Sen hoppa han upp på badkarskanten å skulle kika va ja å my gjorde. Så det blev skit där också. Då blev jag less.
Så nu har jag städat toan IGEN. Hoppas de ser någorlunda ut där inne när vi kommer hem igen.

Annars så tycker jag att det är väldans skönt å lägga sig i en ny bäddad säng när man är nyduschad. =p
Hoppas My tycker detsamma. Hon ligger i sin säng å snarkar iaf. =p

Jag vill ha nya gardiner. En ny bokhylla, trolla bort allt rat i klädkammaren. En större garderob. Å lite annat. Men de kommer väl.

Har för övrigt fått höra; "Men vad liten du är för att vara i den veckan!" Hur tolkar man det? Som en komplimang eller bara som en kommentar?? I tisdags på skolan hade jag lite svårt å fokusera ett tag. För de va ett jävla liv i magen. Så jag va tvungen å sitta å titta på hur det rörde sig. Hehe. De e så mysigt ju. =)

Just det ja! Jag kan ju passa på å säga grattis till Lonka & SS också som fick en flicka. =)

Ne, nu ska ja sova och hoppas på att jag faktiskt får sova också. Vet inte vad bebisen håller på me där inne just nu faktiskt. =S 

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ta det som en vanlig kommentar bara.. allt är relativt. Om man jämför med mig, så kommer jag tycka att du är liten - hur stor du än blir! Folk säger de konstigaste saker till gravida, inklusive jag! :) Vet du va Håkan sa på skolan när du åkt? Att man numer FÅR börja en mening med "och".. Jag tittade på din plats på en gång för att tjuta "in your face", men du va inte där.. ;)

2009-05-08 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0