Lördagsmys

Jag och My har bara gosat hela dagen. Vi gosade ner oss i soffan och skulle titta på Babe.
Hann se ungefär en halvtimme innan vi somnade. Och när vi vaknade igen så var filmen slut.
Sen gick vi på Coop å handlade lite. Kom hem å lagade mat.
My åt faktiskt rätt bra, trots att hon inte har mått så bra idag.
Sen så tog vi fram kex och ost till Robinson. Å My gillar det. Hehe.

Nu ligger hon här brevid mig i soffan och sover. Hon är världens finaste tjej.

Rätt mycket å fundera på känns det som. Men allt kommer ju lösa sig, antingen på det ena eller det andra sättet.
Oavsett vilket sätt det blir, så kommer det vara på det sättet jag vill. Å det känns ju tryggt å veta, att jag faktiskt har makten att styra över mitt liv, och det kommer ja å göra också.
Ska ta mig en ordentlig funderare iaf, för som det är nu vill jag faktiskt inte ha det.
Å tills jag har funderat klart är det lönlöst att de människor som sänker mitt mående ens tilltalar mig.
För all min energi ska gå åt mig själv just nu.

Skulle kunna skriva hur mycke som helst, men jag orkar inte just nu. Å jag har ingen lust.
Så ha en trevlig kväll å hoppas på att sverige vinner. Eller åtminstone hamnar rätt bra till. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0