Kex

Vi kom hem för ungefär en halvtimme sen.

I fredags åkte vi å skulle hälsa på Jocke. Fint va de i huset! Störande bara me alla jävla handtag som va lösa. =p
På kvällen satt vi å kikade på tv å de va nån som satt å gosa massa me pappa iaf. =D
Igår va vi ut å gick en sväng. De va inte så bra väder. Men helt ok ändå. Blev finare på eftermiddan, så då grillade vi fläskfilé. Blev gott!! Å vi matade myrorna med socker. Hehe, vilken fart de blev på dom!!
Hittade en såpbubbleburk som va tom, så vi testade å blanda lite diskmedel å vatten, men de va fel sorts diskmedel så de gick inte bra å blåsa. Fick till nån bubbla bara.

Igår hände något jag tyckte var väldigt roligt. Jag vet inte när jag skrattade så mkt sist.
Jocke satt å sa till My att pappa kunde allt. ALLT kunde pappa. Joorå! Så var det.
De gick en stund.. Sen kom My med burken med såpbubblor å sa: "Du kan ALLT!"
Å han försökte å försökte å försökte. Tillslut så sa My: "Du KAN inte allt.." å såg lite sur ut.
Då blev Jocke lite irriterad å gick å blandade i massa två i den där burken. Han fick till någon enstaka bubbla å My såg genast nöjdare ut. "Pappa kan allt".

Idag har vi också varit ute och gått. My gick väääldans långt innan hon inte orkade mer. När vi gick "hemifrån" så fyllde hon fickorna med sockerbitar. Hon skulle mata myrorna på vägen. Hehe.

Vi har iaf haft en väldigt mysig helg. =o)

På vägen hem fick jag däremot tråkiga nyheter av min morbror. Dom får jag berätta om senare.

My sitter iaf å äter Digestive kex med vitlök å örtost. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0