jahopp..

De va de de. Nu är avslutningsmiddagen avklarad.
Riktigt god mat, trevliga människor och skön stämning. Tillochmed mot slutet när vi bara va 6 st kvar! Fast att 6 st av 11 va kvar så länge tycker jag var väldans bra ändå. =)

Åkte ut till pappa och hämtade My också. Linda tyckte att pappa såg yngre ut än vad hon hade väntat sig. DET har jag ju aldrig hört förut.. haha. =p
När vi kom dit och jag lyfte upp My (som precis hade somnat) så tog hon tag om mitt ansikte och vred och vände tills hon insåg att det VAR mamma. =p Min lilla prinsessa.. Imorgon har hon och Jessica bestämt att dom skulle ha klänning på sig. Å My skulle måla naglarna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Josefine, om du undrar vad jag gör vaken vid den här tiden, så är det så att jag sitter och föreställer mig hur bra du kommer att passa i klänningen som du ska ha i morgon. Jag hoppas att My får måla dina naglar i morgon också :)



Tack för en underbar kväll :)

2009-05-29 @ 02:00:32
URL: http://lindaberglin.blogg.se/
Postat av: Jessica Alm

Hälsa My att jag också ska måla mina naglar. Nu ska jag sätta mig och bearbeta mina känslor med att binda en liten krans. puss vi ses snart.

2009-05-29 @ 06:40:26
Postat av: Jessica Alm

Hälsa My att jag också ska måla mina naglar. Nu ska jag sätta mig och bearbeta mina känslor med att binda en liten krans. puss vi ses snart.

2009-05-29 @ 06:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0