Inse..

Jag förstår inte. Det tar hårdare än vad jag hade trott. Det är tyngre än vad jag trodde det skulle vara.
Sovit nå grymt dåligt inatt. Mest inget alls. Vaknat hur många gånger som helst. Känns piss.
Livet är orättvist, det är väl bara å inse antar jag.


Jessica kände bebisens huvud (gissade vi på att de va) idag. =p Hehe, de kändes lite äckligt faktiskt.
Fick tillbaka min spikmatta igår, men glömde den på skolan. Så idag har jag tage hem den. Åhhh va skönt det ska bli sen!
Hoppas Linda va nöjd me den. Tycker du ska köpa en, Linda. =p =D

Pappa ringde idag också å bjöd hem oss på midda imorgon. =)
Han hjälpte mig me bilen igår. Å ja fick ta ett par startkablar som han hade i garaget å lägga i bilen.
KAN ju vara bra å ha. ;p
Å den ha ju som vare lite mysko.. Funkar klockrent sålänge det ligger kablar i bilen, men så fort jag har lämna tillbaka dom till Emelie & Robin så funkar de inte längre. =p
Försökte lura den med trasiga startkablar, men de funkade inte. =/ haha

På freda är det tänkt att vi ska åka å hälsa på Jocke också. Hela helgen. De känns bra.
Tisdag ska jag redovisa på skolan. Tror jag. Om han inte sa måndag. =p
På torsdag nästa vecka ska My va hos morfar, då är det avslutning på skolan. =D

Pratat me Ismo idag också. Oj oj.. Haha. Det va lite av ett glädjerus idag! Bra nyheter fick jag där! =D =D =D



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag är jätte nöjd med spikmattan, och ska köpa en så snart jag har råd :D



Tack för lånet :D

2009-05-21 @ 20:13:55
URL: http://lindaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0