Hemma igen!

Nu är vi hemma igen.

Känns rätt skönt. Men ändå inte. =/
Ska bli skönt å sova i en riktig säng istället för den som är där uppe. I den är det skumgummi. Å de gillar inte jag. =s

Hade fått 4 kommentarer på mitt senaste inlägg. Fränt.
Johanna jordgubbe: Har du körkort själv fick du säkert lära dig på körskolan, precis som alla andra, att det kan faktiskt vara straffbart att INTE anmäla när någon kör onykter. När jag tog mitt körkort fick jag iaf lära mig att är det riktigt illa så kan jag tillome förlora mitt eget körkort bara för att jag inte anmälde. Å om du läser inlägget igen så ser du att det står inget om att ingripa.. Det står att man är skylldig att ANMÄLA. Vilket man iofs skulle kunna kalla för att ingripa. Å det skulle va jävligt intressant om du lyckades hitta en polis som tycker att du INTE ska anmäla när du vet att nån kör onykter..

"Jocke": Ja, ja tycker faktiskt också att man ska kunna ta nycklarna från nån som har tänkt köra. Jag skulle nog göra det ändå. Eller kanske inte rakt av så, men sno dom lite diskret å sen får han/hon tro att han/hon har tappat bort dom själv. ;p
 

I fredas va jag och My å hälsa på Lonka, River & Holly. Va liten Holly va! Så söt liten tjej! Å det märks ju direkt, My kommer bli en jättebra storasyster. ;)
Skulle grilla i lördags. Å hade gjort iordning spett med champinjoner på som vi skulle grilla. Satte på ugnen för stripsen å gick ut. My däremot tog det lite längre tid för.
När vi gick in efter en stund igen så luktade det massa champinjon i huset! My hade bestämt att hon skulle tillaga svampen i ugnen.. Så i ugnen låg det 3 spett med nästan helt hoptorkade champinjoner på.. Mammas lilla kock! =D

Kommentarer
Postat av: Jessica Alm

Ja må ju prova det här också, komentera på blogg.

Å vilken dotter du har, det är inte bara du som ska ställa in dig på att bli mamma i höst, My ska bli stora syster och det kräver en hel del, och jag ser att hon har börjat träna. Härligt My. Ses sen kramar från Jessica

2009-05-25 @ 07:32:11
Postat av: johanna jordgubbe

låter lite som du tog min kommentar som kritik vilket inte var meningen för fem öre.. jag är bara nyfiken!! fick dessutom för mig att det handlade om att ingripa..



hur var det med allmänt åtal då? för de är jagbetydligt mer nyfiken på?

2009-05-25 @ 20:39:46
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0