God morgon!

Jag vaknade vid halv 7 imorse. Har börjat vakna ungefär då varje morgon.
My låg fortfarande å sov så jag åt lite fil å flingor å grejade lite i lugn och ro. =)
När jag var klar kommer My in å säger god morgon. Alles nyvaken.

Snart ska jag åka på skolan också. Denna vecka, mån-ons, har jag metodkursen i "kriminalitet som livsstil". Då e vi me BP å har Gunnar Bergström som lärare. Så i Juni nångång antar jag kommer ni kunna läsa mitt namn på denna lista: http://www.stiftkrim.se/behoriga-personer

Jo, det jag skrev om igår. Min favoritkossa nr1 har dött. De va de min morbror tala om för mig igår. Hon va så snäll.
De va inte skoj å höra. Å jag blir lite irriterad, men det är inget å göra nåt åt.

Nu ska vi gå å borsta tänderna å åka iväg. =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0