Blää..

Nu har vi äntligen kommit hem.
Imorse åkte jag och My till Linda. Hon & Jessica hade gett sig fan på att jag skulle ha klänning på mig idag.
Så jag kuppade lite å satte på mig en kjol. HA!  Tji fick ni. ;p
My tyckte det var underbart å åka dit iaf tror jag. Linda satte upp Mys hår å Jessica sminkade henne lite. Å Jessica hade gjort en jättefin krans av liljekonvaljer år My. Hon blev så söt!
Vi åkte till skolan iaf. Timmen i aulan satt My och lyssnade och sjöng med. De gick hur bra som helst. Hon va tyst å snäll hela tiden. Även i klassrummet. My stog å ritade på tavlan medans Håkan, Yvonne och Gunnar pratade. Jag är så stolt över min fislisa.. Å kransen & hårspännena hade hon på sig i princip hela tiden.

Sen åkte vi till Kaxås. Svängde in i Tulleråsen å sa hej till Vilgot. Han e snäll han. =)
Jockes pappa skulle fixa lite grejer på bilen till besiktningen. Känns udda å ha hela 3 backspeglar helt plötsligt. =p
My gjorde, hör å häpna, PLÄTTAR med "gammelfarmor godis". Å hon åt 14 st. De va rätt många med tanke på att hon åt bulle å kaka innan. =p Sen kom "gammelfarfar godis" med en tablettask å glass. =p Hon pratade lite med farbror Magnus också.

Haha, å Jocke har klagat på telefonen jag har. Å han sa: "det ligger en telefon i förpackning hemma hos mig, åk å hämta den!" Ja, så jag åkte dit å skulle hämta den. Letade ju då efter en telefon i förpackning.. skulle ha 5 olika delar. ALLA delarna låg på olika ställen. Kom hem. Kopplade in den.. funkade den?! Nej.. en av pinnarna till laddningen va trasig. Så just nu har jag gjort en egen lösning med lite ståltråd. Få löda ihop nå bra nästa gång jag e hos pappa kanske. =)  Bara batteriet blir lite laddat så funkar de ju ett tag iaf. Hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: Jessica Alm

Å jag saknar redan dig och My, puss på er båda.

2009-05-30 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0