Vakna med The Voice.

Jag skulle vilja att man kunde skriva på datorn som jag skriver för hand.
Använder ju versaler när jag skriver. Bara. Alltså, stor stor bokstav först. Sen små stora bokstäver.
Små bokstäver är så fula.

Lyckades sova till 06.50 idag!! Jag vet inte exakt, men det är säkert 2 veckor sen jag sov längre än till 6 sist.
Hur jag lyckades idag är ju en bra fråga.. då jag sov mellan ungefär 20.00-22.30 igår. Somnade igen vid 00.00 och sov som sagt till 06.50. Det är också första gången på några dagar som jag kan andas genom näsan. För en liten liten stund sen så kunde jag andas genom båda näsborrarna. =D *glad*
Det är dock över nu.

Det rör sig rätt friskt i magen också. Och med jämna mellanrum så kommer My med dopplern och ska lyssna på bebisen. Hon har full koll på att man måste ha olja på först. 

My ska nog till farmor idag. Hon ville åka igår, men det gick tyvärr inte. Hon säger att hon ska ta me sig "kini" & "naglack" till farmor. Sen säger hon att hon ska ha me sig ett pussel också. När man frågar henne vad hon ska göra hos farmor så säger hon att hon ska bada, baka och titta på hästen.
Å på söndag ska hon till morfar å "inger". För Ingegärd fyller år. Nästa helg ska hon åka skoter med "inger" säger hon. 
Hon är väldigt noga med att tala om att det är farligt att åka skoter och att man behöver hjälm. Duktig tjej jag har! =D
När vi åker bil så påminner hon ALLTID mig om att man måste ha bälte när man åker bil. Om jag backar ut från parkeringen utan bälte blir hon arg. =p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0