Uppdat.

Igår då så skulle jag åka till xcons på årsmöte.
Klockan var ungefär 10.40, å jag skulle vara där 11. När jag skulle gå ut så sa Jocke; "Varför åker du alltid så tidigt för?"
"Jo, för jag hatar å komma sist, och man vet alldrig va som händer. Kanske kommer jag köra efter någon som ligger i 50 på e14?!"
Gick ner till bilen. Låste upp. Satte i nyckeln. Vred om. Neeeeheeehee.. Inge batt. Kollade om stereon va ur, ja. Kollade om lyse va av, ja. Så batteriet laddar ur utan anledning. Den har funkat utan minsta lilla problem hur länge som helst, sålänge startkablarna låg i bilen. MEN! Dom lämnade jag ju tillbaka till Robin i typ torsdas eller fredas. *morr*
Gick upp å frågade Jocke lite snällt om han ville skjutsa mig.. När vi kom fram til llokalen så såg jag att alla andras bilar va där. Jag blev sist ändå. *suck* Å Jocke bara skratta åt mig. =p
Satt där å prata iaf. Sen skulle mötet börja kl 13.00. Emelie & Jocke kom till dess, efter att dom hade lämnat My hos morfar. Riktigt skoj å se att det var mer folk, å att det var många yngre. =)
Jocke skjutsa iaf mig å Emelie till pappa sen. Va ju kalas där sen, då Ingegärd fyllde år igår.
Sen åkte jag hem å gick in å betalade räkning. Å va jag inte tycker om att betala räkningar. Sånna här småräkningar e helt ok. Men när summorna kryper uppåt känns de inte lika OK längre. =p
Men men, nu ere gjort iaf! =)

Utslag har jag fått också. Från armvecket ända ner till knogarna. Mer på höger än vänster. Störande är det. Å styggt.
Å när bebisen rör sig känns det utanpå nu! Kände det för första gången igår. =p Jocke har inte lyckats känna än. Han har inte tillräckligt med tålamod för att hålla kvar handen tills bebisen faktiskt rör sig. =p
Imorgon ska jag vara på folketshus hela dagen. Hoppas de e nåt bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0