Suckar.

Först ska jag svara på Peters kommentar från igår;
Jag kommer inte in på msn.. =/
De e nå fel så jag kan inte logga in med min adress på min dator. Men andra kan.
Har testat å installera om, men det funkar ändå inte. Får upp en felkod som inte går å få reda på va fan den betyder.
Därför är jag inte inne på msn. =p

Jag är fortfarande sjuk. Ligger å tittar på House.
My sov hos Emelie & Robin inatt. Den vilan behövdes!
När hon kommer hem ska vi åka å handla, hon å jag. Fä se om vi hittar nåt bra. =D

Jag trycker för övrigt i mig en jävla massa citronvatten. En pressad citron i en halvliter vatten. Hur gott som helst! =D
Yes... jag har nojja på citron.. ;p Hellre de än godis iaf.

Vi va till JobMeal igår å tömde Mys gris. När vi kom in så ställde hon grisen på en kartong på nedre planet. Sen gick vi upp å fikade me alla andra. My fick en glass. När vi satt där å fikade så va My väldigt noga med att informera alla pappas arbetsmyror att dom fick faktiskt INTE ta hennes gris. Men till slut blev det för mycket, så hon gick ner å hämtade sin gris.
Ingegärd å pappa skulle göra iordning fruktkorgar, å My ville ha ett äpple. Klart hon fick ett äpple. Efter 2-3 tuggor ville hon ha ett päron istället, så hon la tillbaka äpplet å tog ett päron. Åt lite å sen skulle hon ha banan. Den bar hon bara runt på. Hon hittade istället 2 godispåsar som hon ville ha. Så dom fick hon. =p
Nu är iaf grisen tom å redo att fyllas på! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0