Städa kanske..?

Nu har jag och My kommit hem. Jag har varit på PC och My har varit på dagis. Hon verkade hungrig, så hon fick middag nu. Själv var jag inte alls nå hungrig just nu.
Städa behöver jag göra också. Men har jag ork till det?!
Så otroligt jävla trött på dagarna så det e inte sant. Känns lite oartigt när jag har praktik och gäspar å gäspar å gäspar. =S
Funderade på å köpa sån där "Chi-San" som man ska bli pigg av. Men de ska man tydligen helst inte äta när man är gravid. Så jag får hitta på nåt annat för å hålla mig vaken. Något tips någon?

Ny regen skall vi ha här hemma iaf. Dom grejer som My drar fram i vardagsrummet, hallen, köket å överallt annars i lägenheten (förutom hennes eget rum) och inte lägger tillbaka läggs i en låda och kommer att få ligga där ett tag. Hon MÅSTE lära sig å plocka tillbaka hennes leksaker. Eller hålla sig till att hälla ut alla sina pussel å allt lego i SITT rum istället för i vardagsrummet. =p


Kommentarer
Postat av: Cessan

Hallu, Vill bara säga att Chi-San är toppen, jag började dem de denna vecka å det funkar redan efter en timme.. Å på flaskan står de dock bara att medlets inverkan vid gravidiet är okänd..:P kram

2009-03-18 @ 21:00:34
URL: http://angieonoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0