Racerbil

Idag så blev det lunch på Clarion Hotel Grand. Trevligt! =)
Gratis va det också. Å gratis e ju alltid gott. Eller..? =s
Sen åkte jag på PC igen å det va riktigt intressant idag!
Det här med kroppsspråk e ju asintressant å observera. Det är rätt skönt å göra praktik på IV på PC. Jag behöver inte bry mig så hemskt mycket om vad dom pratar om, utan kan fokusera på att observera kroppsspråk å signaler. Å sen prata om mina reflektioner med handledaren. Näe! De e bra intressant!
Sen är det intressant att se hur dom jobbar med att motivara eleverna.

Idag bestämde jag mig för att jag skulle bannemig inviga mitt nya plättjärn! Så jag gjorde MASSOR med plättar. =D
My åt hur mycket som helst. Säkert runt 15 plättar. Å de va mer än vad jag åt. =p Hon verkar gilla plättar bättre än vanliga pannkakor, å de e ju bra! För jag har på tok för dåliga stekpannor för å göra pannkakor.

Aja. My och jag satt å kikade i en katalog från Biltema. Hon såg en eldriven motorcykel. "JA HA MOTOCYKLEN!" "Motocyklen falit.." å under var det en bild på en eldriven dumper. Hon skulle ha en sån istället. Å hon skulle tala om de för morfar. Så vi ringde till morfar! "DUMPE" "Ja ha dumpe" "dumpe.." sen skulle hon lägga på. Då tog jag telefon.
"Sa hon DUMPER?!"
"Ja.."
"Varför då?!"
"Ja, hon vill ha en dumper. Hon har tittat i en katalog. Först skulle hon ha en motorcykel."
"Va e de för katalog då?!"
"Biltema.." då skrattade han bara. =p
Jag å My fortsatte titta i katalogen. När vi tittade på hjälmar så sa hon: "Jag åka motocyklen mojfaj. Falit."

Hon somnade som en stock kl 19.00 i mitt knä i vardagsrummet. Sötnosen..

Nu ska jag ta å läsa inlägget Linda har skrivit "åt" mig! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0