Paprika

Praktik idag. Gick bra! Fortfarande intressant. =)

Igårkväll så ringde ju pappa å frågade om jag hade kvar slipmaskinen. Å det hade jag ju. Va tvungen å skriva in en notis i telefonen så det skulle påminna mig om att ta med slipmaskinen idag. Annsofie ringde strax efter 8 å skulle hämta den. Hon hittade tillslut till IV på PC. =p

My har lagat mat idag. Hon fick en skärbräda, en vanlig kniv å en paprika. Hon fick skära den. Så duktig så!
Å när potatisen skulle koka så blev det lite tjorvigt.. hon försökte vänligt men bestämt förklara för mig att plattan var varm, så hon skulle flytta på kastrullen. Å jag fick lika vänligt och ännu mer bestämt förklara att potatisen faktiskt skulle bli varm. =p

Hon somnade i mitt knä idag, älsklingen. Å nu ska jag gå å sova. Det är ju en dag imorgon också. =)

Har jag skrivit att jag har fått till MSN också? Aja, nu har jag fått till msn iaf. =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0