My är arg.

Andra dagen på praktiken gick bra! Sett och hört lite mer. =)
Efter praktiken åkte jag å hämta My å sen på affärn  å sen hem å laga mat.

My gillade maten. Sen skulle hon lyssna på bebisen. Så vi la oss i soffan å lyssnade på bebisen. Sen skulle hon dra ur sladden å grejer, å då sa jag åt henne att så fick man inte göra.
Då blev hon arg å rev ner allt som låg på bordet, förklarade åter igen för henne att så får hon inte heller göra. Då stegade hon iväg med bestämda steg in till sitt rum. När hon stog i dörren sa hon: "JAG ARG DIG!" å sen smällde hon igen dörren.
Efter en liten stund öppnade hon å sa samma sak igen. "Jag arg dig mamma!"
Ytterligare en stund senare kom hon ut å sa att vi skulle fiska ankor. Å då frågade jag om hon inte va arg p mig?
Näääee... De hade gått över. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0