Magen

Det rör sig i min mage. Det e rätt mysigt.
Det ser så skoj ut när jag får lite sammandragningar. Då blir det en bula. ALLTID på höger sida. =p
My har varit jättemysig sen hon kom hem. Hon hade "åkt hästen" hos farmor. Å äte pannkakor.
Imorrn ska hon nog till morfar en sväng medans de e årsmöte. Det blir lite roligare för henne.

Sara; svarar här direkt. ;)
Mitt e-leg funkar inte som det ska. Det står "du saknar behörighet... bla bla bla.."
Så ja kan inte skaffa mig nå BankID. Vilket i sin tur gör att jag kommer inte in på skatteverkets hemsida för å kika på hur mkt jag får tillbaka. *muttrar*

Kommentarer
Postat av: Sara

Suuuuurt.. Jag va hundra på att med våran otur skulle vi få betala tillbaka hur mycket som helst, men det blev faktiskt tvärtom! :D

2009-03-29 @ 07:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0