Lagt My..

Har precis lagt My i min säng.
Hon tittade yrvaket på mig och sa:
"Mamma?"
"Ja."
"Jag älka dig."


Sen blundade hon och va tyst en stund. Och helt plötsligt säger hon:
"Vovvovvov säger agda"
"Drömde du det?"
"Ja."

 Sen är hon tyst en stund igen å säger:
"Pappa komme morrn."
"Nej, älskling, pappa kommer inte imorgon. Pappa kommer någon annan dag."
"Pappa komme annan dag. Jag älka pappa."
"Pappa älskar dig också."

Sen sov hon.


Jag sitter här och gäspar och ska väl också sova snart. Men jag hade som lust å kika på nån film.
Just nu är det American Pie 2 iaf.


Iuvenis et magnificus miles sum fidem mihi habens vitam persequor.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gulligt =)..

2009-03-22 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0