Kycklingsallad

Tänkte att vi skulle beställa mat idag. Det var längesen!
Jag kände inte för ngn pizza eller så. Jag ville ha sallad. Helst grekisk. Men det hade dom inte. Så jag beställde en kycklingsallad med fetaost på.
Beställde detta på www.pizzaonline.se från Pizzeria Oden.
Tog väl ungefär 15-20 min sen kom dom med en hamburgare och en "kycklingsallad". Den såg riktigt god ut, min sallad!
Öppnade lådan.. Majs..sallad...tomat...gurka..ananas..banan...champinjoner..paprika..fetaost. INGEN kyckling!
Inte en endaste bit kyckling!
Ringde Pizzeria Oden å berättade att jag nyss hade fått en KYCKLINGsallad jag hade beställt. Och att den dessvärre saknade kyckling.
"VA?! Har du fått en KYCKLINGSALLAD UTAN kyckling?!"
"Ja.."
(han ropar till nån) "Hörrö! De e en tjej här som har beställt en kycklingsallad, men de va ingen kyckling i den!"
(den andre svarar) "Oj! Det är mitt fel! Jag gör en ny å kommer direkt!"

Ungefär 10 min senare knackade det på dörren å jag fick en ny sallad, nytt bröd å ny dressing. Han beklagade sig å sa att det hade varit stressigt. Jag bara skrattade å sa att det va OK. Så nu har jag lunch imorgon, å jag fick mig ett riktigt gott skratt.
Det är då inget fel på service på Pizzeria Oden iaf! =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, pizzaonline är så bekvämt, säger bekvämligheten själv som bor så nära oden och trots det beställer via internet och låter Terje gå och hämta den, haha :) (De har inte hemkörning hit). Hoppas du får ett bra "lov" :)

2009-03-01 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0