Kväll.

Ja.. sen jag skrev sist då.. Har jag lyckats skriva lite på mitt arbete. *kors i taket*
Hämtat My. Påbörjat matlagning. Tankat. Varit på styrelsemöte. Firat min födelsedag. Rensat toaletten och letat en skiva till lillebror.

Rensat toaletten ja...
När jag kom tillbaka efter styrelsemötet så låg det en vante och en mössa på golvet i hallen. DYNGSURA!
Undrade va som hade hänt, men fick inget svar av nån. Aja tänkte jag. My har väl lekt i badkaret då.
Gick å diskade innan pappa skulle komma.
Lillebror kom med en tårta. Efter honom kom Sunniva, Ingegärd och Pappa.
JAG FICK EN RIKTIG KNIV!! Gjorde iordning fika å vi fikade. Sen sa Emelie att hon va tvungen å gå på toa. Å efter en stund så kom hon ut igen å frågade om jag inte hade en papperskorg på toa. För det va ju stopp. "VA?! Va fan ere då då??" Gick å kollade, men det syntes inget.
Så jag fick hämta en påse å trä på handen. Stoppa ner handen i toan å försöka nå det som hade satt stopp.....
En pinne. EN JÄVLA PINNE!!
Å iome att jag drog upp den pinnen så följde det med massa papper å skit. Jag är gravid å rätt känslig.
Så jag höll på å kräkas. Skrubbade armen efteråt.
Ungefär när jag kände pinnen i toan så insåg jag vad som hade hänt med mössan och vanten...
Pappa å dom åkte, men Emelie, Robin å Ellen va kvar. Det gick kanske 2-3 minuter.
Sen hörde jag att det spolades, å båda tjejerna va inne på toa å skrattade.
Sprang dit å såg att det låg 2 mössor i toan. *GAH!*
Plockade ut kattlådan och barnen å låste dörren.

Å nu ska jag avsluta min födelsedag med att titta på CSI å sen RAW. Sen ere sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0