Jopp..

Sara; tack. =)
Carro; Vill jag ha din åsikt så ber jag om den. Lämna mig ifred nu är du snäll.

Jag och My va på konsum å köpte lite godis. Ingen av oss har äte nå godis. Vi har busat istället.
Gick in på youtube och letade lite barnsånger istället. Lyssnade på massa olika. Favoriten var "Elefanten balanserade"
Jag fick inte sjunga med. När jag gjorde det så höll My handen för min mun å sa: "INTE DU SJUNGA MAMMA!" Sen sjöng hon själv. ;)
Hon är så söt min prinsessa.
Just nu sitter hon med ett godishalsband som pannband å dricker vatten. Å vi har kikat på Lets Dance.
Hon börjar bli trött tror jag.. Vi ska väl gå å sova snart, jag är inte sveriges piggaste jag heller. Men måste ju se klart Lets Dance först. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0