Grattis Robin!

Idag skulle vi åka till Emelie & Robin. Men först va ja ju tvungen å åka in på Jysk å kika om ja kunde hitta nå styggt som han kunde få i födelsedagspresent. =D
De blev en sån där knep å knåpgrej. Klurpryl. Han brukar gilla sånna. =D

Åkte ner å gick till pulkabacken. Alla åkte av det dom åkte på MINST en gång var. =p Även My & Ellen.
Sen åt vi tårta, å Robin grejade med sin knep å knåppryl. Men den va ju så lätt! (tyckte jag..) så ja va tvungen å åka å köpa några till. Hehe, så vi har suttit å grejat med dom.

Åkte å handla å nu snart är det mat, å sen är det melodifestivalen. Final idag. Eftersom att Rigo inte få va me så hejjar jag på EMD. Dom e väl snyggast. =p Iaf snyggare än Ugglas.
Lär väl uppdatera senare. Å tala om om jag är nöjd med resultatet eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA! jag visste det :P men NEJ, det var inte din. jag har ju en bild på den rosa? :P din har jag NU, och jag hatar den mest av allt ungefär. ska beställa en ny BUMS.

2009-03-15 @ 05:04:10
Postat av: Anonym

HA! jag visste det :P men NEJ, det var inte din. jag har ju en bild på den rosa? :P din har jag NU, och jag hatar den mest av allt ungefär. ska beställa en ny BUMS.

2009-03-15 @ 05:04:19
Postat av: sunniva

sv: den är stor och dryg att skriva sms med. men jag ska hitta en mobil jag VILL ha. din har mest bara legat här.

2009-03-15 @ 11:54:22
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0