God morgon?

Ja.. nyss vaknat. Råkade somna när jag la My. De e som så mysigt å sova i hennes säng.
Jag blir så stolt över henne varenda dag! Idag så sa hon: "jag tycker om henne" om Agda.
Hur många i Mys ålder använder korrekt svenska i det läget och säger "jag tycker om henne" istället för "jag tycker om hon"?! Hur många i hennes ålder använder ordet "henne" överhuvudtaget?
Mmmm.. Mamma stolt iaf. ;)
Och det är så mysigt när vi lägger oss i sängen när hon ska sova och vi pratar om vad hon har gjort idag.
När man frågar henne vad hon har ätit till lunch så svarar hon precis vad hon har ätit. Idag var det soppa. =)
Å hon hade vare ute och lekt, men hon fick gå in för det var för kallt. ;p

Hehe, hon e en liten fotomodell också! Hon sätter sig på ryggstödet på soffan å posar. När hon sitter där säger hon; "Mamma ta kort mig!" då e de bara å dra upp telefon å ta lite kort. Sen visar hon det för alla. =D
Tror inte de e så smart ide å lägga ut dom här, man vet ju aldrig vilka som kollar på dom. Å jag har ingen större lust å lägga ut kort på när min nakenfis posar. Men Sara har sett dom; visst e hon en liten modell?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skrattar Det är en riktig liten modell, men du gör rätt i att inte lägga upp dem. RAMASKRI skulle det bli! :D

2009-03-14 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0