Fredag.



Här är då låten jag tycker va bäst i årets melodifestival. Vore nice om sverige kunde skicka honom till ESC istället för nån jävla tuttlisa eller ett gäng bögar. Typ.



Idag är det iaf fredag igen. Å jag är sjuk igen. Fattar inte riktigt. My drar hem förkylning efter förkylning från dagis, men hon blir inte sjuk själv. Men JAG blir det. De lär ju bli bättre! Bara inte My faktiskt blir sjuk när jag blir frisk då.

Jag tycker posten kan ta å komma nu. Sen hoppas jag på att jag har fått en avi så jag kan hämta min doppler. =D

Idag ska My få åka till morfars jobb å tömma sin gris i pengamaskinen. =)
Tänkte att vi tar det idag istället för imorrn, För imorrn fyller Jocke år, å då vill han nog ha sin prinsessa hos sig hela dan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0