Fredag den 13:e

Denna dag har aldrig vare nå prb för mig. Snarare tvärtom. =D
Va på praktik på förmiddan. Är glad att jag får va me på precis allt. =)
Slutade iaf till lunch. Äkte hem, gick ut me Agda. Sen leta jag reda på mitt körkort å åkte ner på stan.

Inne på polisstation tog ja en kölapp. De va 59, å ja hade 60. Kom en kille inspringande å såg väldigt stressad ut. Han fick 62. Hehe, dröjde inte länge förrän han frågade om vi kunde byta nr. Han skulle me en buss om 15 min. Ja svarade honom me; Njaa...de vette fan faktiskt. Han såg väldigt besviken ut å va påväg å vända. Jooorå, klart han fick byta! Jag va inte stressad, men ja kunde inte låta bli å stressa upp honom liiite till. ;p
När ja va klar på polisstation gick ja upp till HM, till min stora glädje va de 10%rabatt på allt. =D Så jag handlade lite där innan ja gick in på KappAhl. Där blev de lite prylar till My.

Efter middan så gjorde vi dipp å å skar lite morötter, gurka å paprika. Tror My åt ungefär en paprika, 2-3 morötter å en 1/3del av en gurka. =D

Kommentarer
Postat av: sunniva

sv: det värsta var att det var din mobil..

2009-03-14 @ 14:26:51
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0