Första dagen

Idag var det första dagen på praktiken.
Gick hur bra som helst! Tror det kommer bli jättebra. =) Allt blir ju vad man gör det till.

Igår gick Mys fiskspel sönder. Så jag lovade att jag skulle åka å köpa ett nytt åt henne idag. Så när jag slutade på praktiken så åkte jag till barnenshus å skulle handla. Å dom hade inte fiskspelet!! Fick då lite dåligt samvete, för jag hade ju faktiskt lovat My å köpa ett nytt.. Aja. Hittade ett liknande spel med ankor istället, å hoppades på att det skulle bli lika omtyckt.

Åkte på dagis å hämtade henne. Vi hann inte mer än innanför dörren innan Jocke ringde å bad mig komma till ope. Han hade fått lite slut på bensin.. =p
Så de va bara å vända i dörren, stoppa in My i bilen igen å åka.
Kom hem, plockade lite å sen åkte jag på styrelsemöte.

Just nu sover prinsessan.Undra om inte hon ska få sova i min säng inatt..? De e ju som så mysigt när hon ligger å kramas å e go. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0