Blä

HATAR verkligen att ha hosta just nu.
Vaknade ganska exakt kl 06.00 av en hostattack. Å självklart så väckte jag My också.
Fast det finns ju fördelar med det också. Då tar man sitt täcke och sin prinsessa och bäddar ner sig i soffan. Då kan man se heela Vakna med The Vioce.
Vad händer idag då?
Ja.. ska försöka ta mig till apoteket och köpa nån medicin mot halsbrännan. (Sara! Du hade nåt bra tips på nåt! Vad hette det?!)
Något mot hostan ska jag också. Sen ska My ha ny tandkräm också. Å jag måste köpa iskubspåsar eller sånna där isformar. Dom är rätt bra mot halsbrännan (is alltså, inte själva formarna. =p ).

Kommentarer
Postat av: Sara

Rennie funkade hur bra som helst för mig! Tuggtabletter som smakar mint! :)

2009-03-26 @ 08:08:54
Postat av: Kenny

Sv. Du kan logga in på skatteverkets hemsida om du har e -leg.. annars får du vänta på brevet hem, jag logga in å deklareade förrgår =P

2009-03-26 @ 11:30:34
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0