Ballar av stål.

Idag var det praktik igen. =) Skoj!
Efter praktiken så åkte ja ner på GP.
Va rent av tvungen å göra en ny nyckel till bilen. Hade fyra nycklar. En av dom gick av i lördags. Igår såg jag hur nära slutet det är för 2 av dom andra. Dom går av nästa gång man stoppar in dom i låset typ. Å EN fungerande nyckel.. Kändes aningen riskabelt å inte ha nån reservnyckel.... Så en ny nyckel blev de. 123 kr fattigare. Men de va de värt!

Imorse när jag å My gick till bilen plockade hon på sig en pinne. Den skulle hon absolut ha me sig på dagis. Å hon VÄGRADE lägga ifrån sig den. Så mamma fick "trolla bort" den. Då gick de bra. Trollade fram den igen när jag hämtade henne. (den fick ligga på hyllan under dan).

Sen har vi målat naglar ikväll. Jag klippte å målade Mys naglar. Å sen klippte jag mina. När jag satte på mig strumpan igen sa hon upprört; "MAMMA! MÅSTE HA NACKLACK!!" å hon stog nakenfis i soffan med nagellacket i högsta hugg. ;p

Pappa ringde ikväll också. Å fråga om jag hade hans slipmaskin. Näe.. inte vad jag visste. Men jag va tvungen å gå å kolla.. Å mycket riktigt låg den i förrådet. Den får jag inte glömma å ta me på pc imorrn. Om annsofie ska ha den. =)

Jaa.. va kan man skriva mer? Mys "godisfarfar" va på tv idag. På aktuellt. Synd hon inte va vaken.
Nu e jag trött å ska sova.
Har precis kolla klart på Ballar av stål. Bra prg! Helt klart rätt vinnare. =p

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja han som vann i ballar av stål var ju kung, jag blev inspirerad :) Haha, kanske något vi borde testa ? ;)

2009-03-17 @ 10:07:54
URL: http://lindaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0