Ännu mera humor

Idag tänkte jag att jag skulle kika på vad "Angelsounds" kostade.
Hittade en rätt billig, å då kunde jag ju inte låta bli, så jag beställde en!
Men för att kunna beställa så måste man vara medlem på sidan å ange adress å grejer. Inte så konstigt?
Beställde iaf å kände mig nöjd!
Ända tills några timmar senare gick in å kollade min mail.. då hade jag fått en bekräftelse.
Såhär ungefär såg den ut!

> ------------------------------------------------------
> Order nummer:
> Detaljerad faktura:
> Orderdatum: onsdag 04 mars, 2009
>
> Produkter
> ------------------------------------------------------
> 1 x AngelSound () =
> ------------------------------------------------------
> Sub-Totalt:
> Fast fraktkostnad (Posten):
> Moms:
> Totalt (inkl. moms):
>
> Leverans adress
> ------------------------------------------------------
> Josefine Stefansson
> Timmervägen 43
> Östersund, 83172
> Syrian Arab Republic
> ------------------------------------------------------


SYRIAN ARAB REPUBLIC?! Fick lite panik, å kände att jag måste ringa å rätta till!! Men klockan va för mkt.
Så jag skrev ett mail..:
"Hej! Jag fick denna bekräftelse på en vara jag beställt idag.
SJÄLVKLART så ska det stå SVERIGE istället för Syrian Arab Republic!!
Jag hoppas att det inte är skickat, eller att ni har lyckats rätta till misstaget själva. 
 //Josefine"

Fick detta svar:

"Hej Josefine,

Vi misstänkte att det var Östersund i Sverige du avsåg!

Jag är inte helt uppdaterad om ditt paket hunnit gå idag men om inte skickas det imorgon så du bör ha det innan helgen.

I Sverige alltså ; )

Med vänliga hälsningar

Erik"


Skönt att dom fattade att det hade blive lite fel. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0