Resume

I måndags så åkte jag och My på möte. Intressant.. Shit happens.
Kom iaf fram till att vi måste plocka ihop alla prylar i lokalen å grejer.
Åkte hem å det bestämdes att My skulle åka till farmor och Palle på onsdag. =)

Tisdag. My på dagis. Jag åkte med Peter till lokalen å började packa. Det blir nog bra!
Ringde Kristoffer å frågade om han ville ha en soffa. Han ville kolla först. =p
Kom hem och hämtade My. Eftersom att hon skulle få en tv till sitt rum va vi ju tvungen å göra iordning för den! Så med varsen 1,5 cm bred pensel målade vi en rätt stor bänk ROSA. My fick välja färg. =D
Emelie fyllde år, så vi åkte dit och fikade. Efter det tog vi med Kristoffer till lokalen så han fick prova soffan. Han ringde dit Jens som också provade. =p Den blev tingad. =p

Igår, onsdag, så åkte My till farmor. När hon hade åkt åkte jag och Peter å träffa Ismo å fortsatte packningen. Det är i stort sett klart nu! *skönt* Jag och Linda hade lite för oss igårkväll å åkte å kikade lite på stan. Ojoj.. Fanns lite å skratta åt. Hehe. Synd bara vi inte hann skicka nåt mms. =p

Idag är idag.. idag gör jag inte mkt alls. Har målat klart mys rosa bänk. Eller, nästan klart iaf. ska fortsätta snart. Vi ska göra nåt mer roligt med den också. =D Tänkte göra klart tills My kommer hem. Hon fick tvn igår också, så nu finns altl. =)
I övrigt väntar jag på att Kristoffer ska sluta jobba så vi ska åka å hämta soffan hoppas jag. Sen kommer My hem idag också. =)

Nu ska jag äta lite frukost. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0