Pippi

Lite bättre, men ändå inte.
När nåt blir bättre så är det nåt annat som blir värre.

My åkte till farmor igår. Kom hem idag. Hon blev glad när hon kom hem, nästan de första hon sa när hon kom in i vardagsrummet va: "TITTA PIPPI MAMMA!!" Så vi har gjort iordning färdigt i hennes myshörna. Dvdn muppade sig, så jag fick gå in i forrådet å rota fram mitt xbox. Så funkade inte dosan. Fick gå in igen å rota reda på några batterier som funkade. Efter att ha provat typ 8 olika batterier så hittade vi ett par som funkade. Sen har vi suttit i hennes myshörna å tittat på Pippi. Hon sitter fortfarande kvar å kollar. Jag fick så ont i ryggen, så jag tog en paus.

Om nån skulle få för sig å köpa nåt åt My nån dag så vill hon ha en sån där sittpuff och Pippi filmer. Har iaf bestämt att dom filmer hon får är Astrid Lindgrens klassiker, alltså inte dom nya tecknade filmerna, och Disney. Ingen ny skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0