Ond dag

Idag är en ond dag. Den är rätt konstig också.
Försöker hitta en ställning så det inte gör så förbannat ont.
Känns ju jättebra också när jag har fått höra skräckhistora, en historia om en människa jag har träffat, så jag vet att det är sant och jag har hört det förut, när det var aktuellt. Skulle jag råka ut för samma sak går jag fan under. Det går bara inte.


------------------------------------------------------------------


Jo, just de ja, du som inte kan lämna mig ifred, han har inte sagt något om VEM det är som inte lämnar mig ifred. Så du behöver inte skälla på honom. Det är bara jag som inte är dum. My hälsar lillgrabben grattis i efterskott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0