Inte vad jag hade planerat..

Jessica, nope. Har inte sett på tv överhuvudtaget idag. Spenderat hela dagen på förlossningen & BB. Fick efter många om och men åka hem till pappa och sova här (fick välja mellan det eller stanna kvar på sjukhuset). Så nu är det inga tunga lyft och vila.
Så jag såg inge Bitten. Men jag såg henne på tv häromdagen när det var repris på Lyxfällan. Hon har ju humor!
Å liftaren.. Vettfasen om jag hade plockat upp honom om han inte hade varit så liten som han va, å om han inte hade haft nån packning. De va en riktig backpacker med kanske.. världens största ryggsäck. =p


Näe, ska försöka sova lite. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det lät inte kul du, det är ligg läge för dig som gäller, är det fogarna eller vad har hänt?

2009-06-22 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0