Hum..

Jag blir lite nyfiken.. Någon släkting till mig (antar jag att det är) har hittat hit till min blogg! Och jag vet inte vem det är.
Med tanke på namnförslagen så tror jag det är någon från mammas sida...
Å jag har svårt att tro att mormor eller morfar skulle sitta vid en dator, och jag tror inte att mamma skulle skriva nån kommentar eftersom att vi pratar me varandra så ofta.
Morbror tycker nog att det bara är "trams" (med skånskt R) å skriva i en blogg överhuvudtaget. =p
Så någon moster måste det vara.. =)

Eftersom att jag inte vet vem det är som ställer frågorna så vill jag inte svara på alla här. Men några iaf!

"Hoppas allt väl m dig o My"

Allt är helt ok med mig och My. Det har hänt lite mkt runtomkring, men vi lever och är friska. Jag har foglossning och sammandragningar. My har massor med sommarspring i benen. =)

"..och Grattis till graviditeten, när är det beräknat?"
Tack! Det är beräknat till 8:e september. =)

"Är du helt klar med din skola nu?"
Yes! Helt färdig. =)

"Ska du inte tänka på lite fler namn, det finns en del roliga bakåt i din familj, bla Napolia, Alexander mfl.. :-)"
Jo, jag försöker komma på massor med namn, men just nu står det lite stilla. Jag har inte så stor koll på vad vi har mera bakåt i släkten faktiskt, vet du fler så skriv dom gärna! =) 
 
"Du är ngt kryptisk i din blogg, vet inte vad som hänt dig, men intrycket är att det inte är för roligt, hoppas du inte berörs direkt."
 Ja, man vet ju aldrig vem/vilka som läser. Men vissa saker berör direkt, och andra inte.

----------------------------------------------------------------------------------


Vi kom hem för en timme sen, jag och My.
I torsdags så åkte vi till Övik. Skulle gå på paradisbadet med Jocke. Och kombinationen av allt som hänt runtom + graviditets hormoner + paradisbadets extremt dåliga information på hemsidan blev inge bra.
De gick alltså inte gå på paradisbadet. Tillslut så lossnade det och vi va å kika på annat istället. Vi spelade minigolf också. Jag förlorade.
Sen åkte jag och My till Veronica och barnen å skulle sova där. I fredags så va vi till Danne & Sara en sväng. My tycker de e skoj å busa me andra barn. =) Sen plockade vi blommor också, 7 olika sorter. Och hade dom under kudden när vi sov. Jag kunde imorse inte minnas att jag skulle ha drömt om någon, men sen kom ja på att de gjorde jag ju visst de.
Om My drömde om nån vet jag inte. River kanske. ;p

Idag skjutsade jag Veronica till sjukhuset, sen åkte vi hem igen. Å sen åkte jag å hämta SS. Sen va de dags för mig och My å åka. Åkte upp till Jocke. Arg jag blev för att vi inte fick ha barnrummet... Jävla sommarvikarier
Så jag fick pissont i ryggen av att sitta på den där förbannade jävla pinnstolen, så jag la mig på golvet i matsalen en stund, OJ va skönt de va! Låg där tills Jocke tyckte det blev för pinsamt. Förklarade då för honom att om någon ville klaga kunde dom göra det när dom själv hade varit gravida med en jävla massa foglossning samt en bebis som ligger och trycker på revbenen. Då tyckte han inte att de va lika pinsamt längre tror jag.

På vägen hem gjorde jag dagens goda gärning. Plockade upp en liftare. En fransman. Tyckte inte de kändes ok å bara åka förbi när han stod på e4 den här "trafikhelgen". Han va rätt trevlig, men de va jobbigt å prata me honom, för han va så kass på engelska.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej på dig!

Va modig du är som tar upp en liftae, snäll såklart

är det men jag tycker det känns lite läskit också det är så himla mycket skit som händer. Ja ja jag det där är bara min ångest jag är ju rädd om dig My och bebisen. Bitten va på morgon tv på fyran och pratade beroende nyss, kollade du? kram kram

2009-06-21 @ 09:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0