Uppe tidigt. IGEN

Jag vaknar som en klocka vid 6 varje morgon. Lagomt roligt.
Fast jag får en stund för mig själv på morgonen innan My vaknar, det är rätt skönt.
Hon skrev packlista igår. Hehe. "Ja ha me booookeeeeen, naaaamiiiiiis" Världens sötaste tjej.
Tvättade allt som fanns att tvätta igår. Bytte sängkläder och gjorde fint. Hoppas det är fint när jag kommer hem igen sen också. Men de e de nog. =)

Det har hänt något konstigt med Klas. Jag tror bannemig att han har blivit social, min "lilla" misse!!
Hur länge som helst har han varit jätteskygg när det har kommit hit nån. Det är bara när Emelie, Robin och Ellen har varit här som han har vågat visa sig och komma fram å hälsa. (konstigt nog, kan tycka att han borde vara mer skygg för Ellen än för nån annan. ;p )
Men NU! Igår var ju Fredrik och Emelie hit en sväng. Då va han framme direkt. Å när Kristoffer och Lisette va här va han också framme å hälsade. Så nu är han mer nyfiken. Nu är han inte brydd för att behålla sin plats på armstödet på soffan när det kommer nån. ;)
Sen har han inte pissat inne (utan anledning) på bra länge nu. Det gillar vi.
Det hände en olycka i början av veckan. Men de va kanske svårt att undvika när My hade stängt dörren till toan och jag såg det inte förrän vi kom hem flera timmar senare. =/

Ska ta å börja beta av min "att göra"-lista nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0