Umeå

Idag har jag och My fått se förlossningsavd på umeå sjukhus. Spännande. Ehh..
My tyckte det var spännande iaf. Hon drog i massa sladdar å hittade massor med spännande flaskor. =p
Hon satt lite mer still när hon fick saft och kakor. =p
Fick Cyklokapron som jag ska äta i 2 dagar, till å börja me.

My badade igår med Melvin och Casper. Hehe, dom hade skoj. Vet inte hur länge dom badade, men de va ett tag iaf!
Imorse när jag sa att vi va tvungen å åka för att mamma skulle till doktorn så sa My att hon kunde faktiskt stanna hos Melvin sålänge. =p Tänk om hon e kär? ;)

När vi kom tillbaka till stan så fick hon va hos morfar en stund. När jag kom tillbaka så blev My väldigt upprörd för att Henka å Marie stog å pussades. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0