TENS

Varit hos barnmorskan idag. Det mesta gick bra.
Hon tog blodvärde. Det är fortfarande inte OK. Så denna gången tog hon blodprov och skicka iväg för att analyseras närmare, s.a.s. Lågt blodtryck hade jag också. Men hellre de än högt.
Sen så frågade jag om TENS apparaten.. Hon ringde sjukgymnasten å frågade, hon skulle den 25 juni ha skickat iväg pappren till hjälpmedelcentralen, men det hade hon inte gjort. Så jag fick en rekvisition å får hämta själv. Så pappa skulle va snäll å hämta den imorgon innan vi åker.

Va på stan en sväng idag med Emelie och Fredrik. Trevligt! Såg ett linne som jag tyckte skulle se lite komiskt ut på mig nu kanske.. Det stog nåt: "Life is short. Have sex safe." Eller e de bara jag som tycker det skulle va komiskt?! =p

Ska tvätta snart också. Å imorron ska vi städa lite här hemma jag och My så det är fint här när Jocke kommer hit å ska va här. =)

Telefon har laddat klart också. Å ja e rätt jättenöjd. =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tyckte att det va askul.. köp det linnet! Hoppas att du får en bra semester!

2009-07-14 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0