Telefon?

Jag har lite beslutsångest.
Sony Ericsson, Samsung eller LG.
Lutar åt Samsung iaf. SonyEricsson ligger ju som efter numera. Å samsungen har ju en funktion jag har blivit förtjust i, touch. =p
Ja, min andra telefon är då lite glapp. Och jag orkar verkligen inte skicka iväg den å vänta i år å dar på å få tillbaka den. Sen tror jag inte garantin täcker de som e fel heller. Det räknas nog som slitage.
Äh, de visar sig va de blir. Det blir nog bra oavsett. =)

Va till pappa igår. När vi kom hem så packade My sin väska. Fast hon ska inte åka dit förrän på onsdag. =p
På onsdag em åker hon till morfar. Sen på freda kommer Jocke å hämta henne där, och dom ska mysa i helgen. Sen åker hon tillbaka till morfar på söndag. Å sen kommer hon tillbaka till mig på tisdag när jag har kommit hem. =)
Vet inte om jag skrev de, men när jag frågade My va hon skulle göra när hon va hos morfar så sa hon: "Jag och pappa blåsa morfars mage!!" Haha, det skulle jag vilja se. =p

Imorse ringde hon till mormor också. Hon pratade på som bara den om va hon gjorde igår å grejer. Sen helt plötsligt så avbryter hon lixom det samtalet med att säga: "Mitt paraply sönder!" Sen pratar hon på "som vanligt" igen. Å efter en stund säger hon: "Mamma lagat det nu." 

Ne, nu ska vi göra lite lunch. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0