Sex?

Idag har jag, mamma och My varit på stan.
Åkte hem, lagade middag. Gick ut å gick 1½ timme.
Tror jag skulle ha hoppat över den där promenaden.. Det känns som att jag inte skulle ha gjort nåt annat än haft sex senaste veckan. Ni tjejer som läser som har haft väldigt mycket sex under kortare period vet hur det kan kännas.. Det lixom värker och gör djävulskt ont i själva benet. SÅ känns det att ha foglossning... På sätt och vis kan man väl säga att det beror på sex? För hade jag inte varit gravid så hade jag ju inte haft foglossning. Och jag har ju som haft sex när jag blev gravid. Önskar att det "på riktigt" hade berott på sex, då hade jag ju förhoppningsvis fått ut nåt av de iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du beskriver känslan som "för mycket sex", jag beskriver känslan som "en träsko sparkad i musen". ;)

2009-07-24 @ 08:11:57
Postat av: Linda

Haha , Tyvärr Josefine, jag vet varken hur foglossning eller för mycket sex känns :P haha



Men kan tänka mig att det inte är skönt..

2009-07-26 @ 17:20:36
URL: http://lindaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0