Poolen

Eftersom att vi bor i lägenhet, en trappa upp, så har vi ingen uteplats. Men klart My skulle ha en pool ändå!
Har ju rätt stor balkong, så jag tyckte den borde få plats där, och det gjorde den. När man öppnar balkongdörren så är det som döutrymme "bakom" dörren. DÄR står den! My gillar detta. Den står med "nosen" mot rutan, så där sitter My i vattnet och tittar ut, njuter och skvätter vatten. ;p Tur det inte bor någon under mig. =p

Igår bjöd jag hit Johanna på middag. =) Det var trevligt! Det var längesen vi sågs nu, trots att hon bara bor 5-10 min bort.
I helgen ska vi, som det verkar, hälsa på Danne & Sara. Sen nästa vecka får dagispersonalen det roligt.. Haha, My och Ellen på samma dagis. Samma avdelning också tror jag. *mohaha* ;p
Sen är det inte lång tid kvar tills jag åker. Å efter det kommer mamma hit å hälsar på. =)
Hehe, appropå mamma.. När vi har åkt förbi ett tåg eller så i stan så pekar My å säger: "MAMMA! ÅKA TÅG MORMOR!!" =p

Näe, har inte tid längre. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack ännu en gång för den goda maten :) De va kul att träffas, hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses igen. Kram till dig & My!

2009-07-03 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0