Min dag idag?

Ja, jag tror de.
Men jag fick inte mindre beslut att fundera över bara för att jag fick en yranbiljett till lördan.
Eller för att jag hitta pengar på backen. Eller för att jag fick tillbaka för mkt växel. Men nog fick det mig att le ett extra leende iaf.

Kännde mig inte alls på bra humör just nu. Mår illa och har ont i magen och.. nej.. Bara inte alls nå bra humör.

Mamma har iaf åkt hem idag. Hade en jävla tur som fick åka me på bussen från tågstation.. Men jag fick "lite" dåligt samvete. Å det är jävligt störande när folk som ska kliva av me barnvagn nästa station inte kan kliva av en station innan för å släppa på en annan barnvagn.
Å va i helvete måste folk ställa sig precis framför dörrarna när man åker buss för?!
Har ni sett de nångång? Det är som proppfullt främre delen av bussen, å bra mkt mindre folk från trappen och bakåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0