Ibland går det fortare än så.

Karlstad är ett ställe jag har funderat på.
Men då flyttar jag nog själv. Iaf om flytten blir närmaste halvåret/året.

Gjorde ju lite fynd igår på Panduro, halva reapriset. Så My har ikväll roat sig med att måla nallar som jag har klippt ut. =p Jättefina blev dom. =)
Billig textilfärg & träfigurer hittade jag också. Känns som skönt å ha lite pysselgrejer hemma. Om vi kommer på att vi vill måla kläder så e de bara å göra de. Kommer vi på att vi vill måla tavlor, göra halsband, eller pyssla me nå annat så e de bara att vi gör de. För vi har grejerna hemma. =)
Å My gillar å pyssla. Hon gjorde jättefina armband åt mig och mamma i förrgår. Mamma trodde att jag hade hjälpt My å göra armbandet. Men det enda hon behöver hjälp med är att knyta ihop. För min tjej e en stor tjej.
Gips skulle vi ha haft hemma också. De e ju skoj!
Tycker lite synd om alla barn som inte ens får måla hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0