Hemma igen.

I onsdags runt 17.00-17.30 så åkte jag, Kristoffer och Emelie ner mot stockholm.
 Var framme runt 23.00. Men det blev ändå ingen tidig kväll. Vi satt och pratade och fikade lite.
Vi fick plats alla i mammas lgh. Det blev inte spec trångt heller. Jag och Kristoffer i ett rum. Mamma och Emelie i ett rum. Och Daniel sov i soffan. (egen fri vilja, han skulle ha sovit i samma rum som mig och Kristoffer. =p )

På torsdag morgon åkte mamma och Daniel och fixade pass. Jag ringde Mia och frågade om hon hade lust att ses.
Så vi åkte till Kvarnen och fikade med henne. Sen bar det av in till stan. Fixade lite grejer och sen till studion. Haha. Där hade vi skoj! =p
Efter det åkte vi hem, gick iväg å åt pizza, gick hem igen och kikade på alla blder. =)

Fredag.. Jag kom på att vi va ju faktiskt nere i sthlm för att fira mammas 50 års dag. Men ingen av oss tänkte på att vi kanske skulle ha köpt något åt henne. Så jag och Kristoffer åkte å köpte en tårta. =)
Alla packade sina grejer och sen blev det båten!
För mig blev det tidig kväll.

Lördagen spenderade vi i Riga. Å jag var in i kanske det värsta jag någonsin varit in i.. En stooor saluhall med bada kött. Och det var väl mellan 25-30 grader där inne.. Ni kan ju tänka er hur det luktade... Jag gick ut därifrån.
Tidig kväll på lördagen också. Med min mage, rygg och svullna fötter så va de rätt skönt faktiskt.

Söndagen spenderade vi i Visby. Det är ju en riktigt fin stad! Hade rätt tur med vädret hela dagen. Men strax innan vi skulle åka tillbaka till båten så började det spöregna. Mamma var den enda som hade paraply med sig. =p
Tillbaka på båten så gick jag och Kristoffer och badade lite bubbelpool, bastade och solade. Det var riktigt skönt efter att ha gått runt med dyngsura kläder i typ en timme. =p
Äckligt god middag. Kareoke tävling på kvällen. Den kikade vi på. Sen satt vi där en stund. Gick å la mig rätt tidigt då också.

Måndag på båten  var det musikfrågesport. Jävla frågesport. Frågorna handlade ju inte ens om musik! "Vilken Kanadensisk stad fick vinter OS 2010?" Och dom spelade en låt med Patrik Isaksson. *QUE?!*
Aja. När vi kom tillbaka till mamma på kvällen där så slocknade Daniel, Emelie och Kristoffer rätt kvickt.

Tisdag. Idag är jag hemma igen. Gissa om de va nån som blev glad av å se mig. ;D Å gissa om de va nån som ville ha presenter.. ;p Hehe.

Nu i veckan blir det nog storsjöbadet nån dag. Och kanske djungelhuset. =)
För er som vill se bilder från min lilla tripp så kommer jag å lägga upp dom på bilddagboken.se

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kör Djungelhuset idag om ni vill haka på!

2009-07-22 @ 08:23:01
Postat av: Linda

Det var jätte fina bilder Josefine :)

Jag saknar dig och My, synd att jag jobbar mest hela tiden och inte hinner åka hem till stan något, men nästa gång jag åker hem så kanske vi kan ses en sväng? :)



Ha det fint och hälsa My så mycket!

2009-07-22 @ 19:13:29
URL: http://lindaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0