Glömde!

Jag är ingen sån som brukar läsa instruktionsboken.. Men jag har faktiskt bläddrat lite i den.
Å telefonen innehar kanske världens onödigaste funktion!
"Ringa falska samtal
Du kan simulera ett inkommande samtal om du vill få anledning att lämna ett möte eller avsluta en oönskad konversation. Du kan även få det att låta som om du pratar i telefonen genom att spela upp en inspelad röst."

Kan ju vara bra för människor som inte kan säga: "Men du! Jag har inte tid just nu, jag hör av mig senare." =p


En annan BRA funktion som telefonen hade var ju stöldspårning.
Om nån snor min telefon och stoppar in sitt simkort så skickas ett sms till utvalda nr med tjuvens telefonnr. De e ju rätt bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0