För ovanlighetens skull..

Jag sitter i soffan och My sover.
Igårkväll så gick jag och My ut och gick en liten sväng. Hon fick cykla. OJ vad lycklig hon blev!
Hon har inte lyckats förstå hur man ska göra förut, men nu kan hon! Kom till en liten backe. Då va hon så söt! Satte ner fötterna och skulle INTE cykla ner. Det var farligt.. Efter några om och men så satte hon sig på cykeln och försäkrade sig om att jag faktiskt höll i pinnen bakom. ;)
När vi precis skulle vända så ringde Kristoffer å sa att han va här. Så vi gick hem igen. My va stolt över å visa hur bra hon va på å cykla.
Alltså.. jag är kanske världens stoltaste mamma till världens snällaste tjej. När vi skulle fika så bredde My mackor åt Kristoffer och Lisette. =)
Fick hjälp me å starta bilen också. Men tror knappast att den startar idag. Å ännu mindre imorgon. =s

Det här med nya telefoner är lite jobbigt.. Man ska ju ladda dom massa massa timmar.. Å det kliar i fingrarna. Men för övanlighetens skull så ska jag faktiskt göra som dom rekomenderar, å se om det gör nån skillnad på kvalitet på batteriet sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0