Dagen

Lämnade My på dagis vid ungefär 9. Sen tog jag en liten prommis. Tänkte att ja, men om jag går i min takt å så så går de bra! Mmm.. Visst.
Hämtade fröken igen och vi åkte till IXO. Hon fick en pool. =)
Den ska få stå på balkongen så hon kan gå ut å plaska lite å sen komma in igen när det är fint väder. Ja, annars också om hon vill de såklart.
Aja, iaf. Kom ut till bilen å insåg att poolen (en pool i hårdplast) INTE gick in i bilen, tänkte inte en sekund på att vagnen var där. Haha. Gick in å lämnade den å sa att jag va tvungen å hämta den senare istället.
Åkte ner på stan sen och skulle hämta ut en baby box på babyproffsen. Ne, då hade inte den kommit.
Så vi åkte ut till pappa på frösön, My har, sen i söndags, tjatat på att hon vill åka å hälsa på morfar. Igår när vi va in till Ingegärd på jobbet en sväng så tjatade hon om morfar, så vi åkte dit idag. Han åkte å hämtade poolen åt My. Så hon provbadade hos morfar. Oj vad vi skrattade.

Nu står den iaf här ute. Ska ta å fixa iordning imorgon tänkte jag. Måste möblera om lite å så.
My har börjat ligga på spikmattan varje kväll. Hon ligger på den medans vi läser saga, och tycker det är jätteskönt. Det tycker jag är underbart, för hon blir så lugn och somnar så mkt lättare och sover så mkt bättre. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0