Dagen

Inte hänt så mkt idag. Pratat lite med barnmorskan och läkare på förlossningen om min resa nästa vecka..
Nja.. lät lite tveksamt i början. Men när jag förklarade att båten faktiskt kommer ligga i hamn dagtid samt att det finns sjukvårdspersonal ombord så tyckte dom att det var ok. Sjukhus finns det ju överallt förklarade jag (som om att dom inte vet de? =p).  vill verkligen följa med
Ska träffa barnmorskan dagen innan jag åker för säkerhetsskull och prata lite mer då.

My har varit jättego tjej idag. Hon har nästan inte trotsat alls. Vi har våra knep. ;)

Jag skrev inget om när jag hämtade henne på dagis igår! Haha. My och Ellen går ju på samma dagis nu denna veckan. Dock ej på samma avdelning.
Så igår hade Ellen fått gå å hälsa på My en sväng för att leka på Mys avd. Hehe, det funkade inte alltför länge så dom fick sära på dom.
Nej nej! Inte för att dom blev osams! Tvärtom! Dom fick sära på dom för att dom gaddade ihop sig mot dom andra barnen. Dom hade blivit riktigt kaxiga när dom "kom ihop". Och lät inget annat barn va me å leka å dom puttades å grejade på. Haha, tur dom inte är på samma avd.. då hade nog personalen haft de dom hade gjort. När vi satt å pratade igår jag och My så pratade vi lite om det där, å My skyller allt på Ellen. "Ellen gjorde så!" etc. =p

Nu ska ja fortsätta titta på Michael Jackson grejerna på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0