Bakat.

Jag och My har varit på stan en sväng idag.
När vi åkte hem va de så fint väder, så vi klev av bussen vid torvalla centrum och köpte lite fika och gick å satte oss vid dammen som är utanför skolan å fikade lite. =)
När vi kom hem somnade hon. Helt slut. Jag råka också somna en stund.
Missade 3 samtal under tiden jag sov. =p Ett av dom va från okänt nr, antar att de va sjukgymnasten som ringde upp, försökte få tag i henne imorse. Jag måste fasen ha den där TENS grejen nu.. Imorse när jag vakna kändes det som att jag hade haft sex i flera dygn typ. INTE skönt! Ont som satan.
Sen va de mamma. Å Kristoffer. Han ville visa sin nya bil, också svarade inte jag. Hehe.

Idag blev det iaf kyckling & ris till middag för My, jag åt rester.
Vi har bakat efter maten också. Få se om Kristoffer kommer en sväng ikväll istället.

Bidde för övrigt en Samsung. Toknöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0