Vidrigt

Jag å My åt lite lunch (lyckades få i mig lite nudlar iaf) sen gick vi upp å mötte Emelie & Ellen vid Coop.
Tog bussen ner till KRIS och satt där en stund.
När vi sen kom ner på stan så kände både Emelie å jag att vi behövde en toa. Gick på Domus, för där brukar de ju va bra!
INTE IDAG! Jag betala i princip 5 kr för å spy. De stank skit där, å de va skit överallt, ja, SKIT. På Golvet, på sitsen, på handfatet. Riktigt jävla vidrigt.

Aja. Gick å kikade lite tills de va dags för Emelie å gå till tdl. Jag skulle passa Ellen under tiden. Gick hur bra som helst!
Köpte en macka på ragnars å sen åkte vi på Coop.
Dom hade bra erbjudande på polarkakor (favorit). Så jag köpte sånna och salamimjukost. Underbart.
Nu sitter My å äter, spagetti & köttfärssås å polarkaka. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0