Telefonsamtal

Idag är ja trött å mår lite illa.
Jag slutar aldrig bli förvånad över hur människor beter sig. *skakar på huvudet*

Vaknade tidigt imorse. My är på riktigt bra humör. Just nu sitter hon å pratar me mormor i "telefon". (ett nagellack).

Å jag pratade me Ismo före 8 imorse. Haha, han lät trött. =p

Jag har slut på snus också. De e mindre bra. Va in å kollade saldo på kontot nyss. Det va mycket bättre! =D
Idag kommer Daniel "hem" också. Hoppas han ha tid å komma å hälsa på nåt! =)
Funderar på å följa me till stugan helgen som kommer. Dvs om jag får. Men de bli ju isf bara jag, så de borde ju inte va nå prb. =)

Nu ska jag ringa till Sigvard å höra så allt e bra me Klas. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0